2018. június 17., vasárnap

Köln (is), revisited

Újabb felvonás a "látogassunk meg városokat, amiket már láttunk"-sorozatból, múltheti epizód. Kiderült, hogy egy baráti pár - mint utóbb megtudtuk, Erasmusra, mert ők ilyen fiatalok -, Kölnbe költözött, és mi meg itt vagyunk Luxemburgban, hát miért ne ugranánk át Istvánnéval. Átugrottunk, és egyúttal igazi autós kirándulást is csináltunk a hétvégéből, mert a Köln és Luxi között fekvő Eifel Nemzeti Park mellett foglaltunk szállást (ami mellesleg ISTENI volt és épp ezért teljes pazarlás csak egy éjszakára), illetve szombat este még Bonnba is átugrottunk egy hőlégballon-fesztiválra, ami sajnos a csepergő eső miatt (részben) kútba esett, másnap meg eltévedtünk a nemzeti parkba menet, szóval több időt töltöttünk az autóban, mint kívüle, de így is jó hétvége volt, és még Monschaut is volt időnk megnézni hazafele vasárnap.

Tradicionális német ebéd Kölnben: steak. :P

Köln

Erdeigyümölcsös limonádé

Bonnban :))) (Budafok testvérvárosa tudniillik.)

A hőlégballon-fesztiválon.

Eifel Nationalpark:

Tiszta Tajvan! :D

Monschau:

A kutat kell nézni

csíkosék fáradtan
A hétvége mérlege 600 km (kb. a felét vezettem én), és hogy a városi vezetés nem az én műfajom, Kölnben az ittenihez képest sokkal inkább volt forgalom plusz egy csomó biciklista, úgyhogy maradnék a luxi gyakorlópályánál. :P